.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه جمعی از فعالان سیاسی اصولگرای کشور به نمایندگان مجلس در حمايت از وزير کشور
چشم ها را بايد شست
جمعي از فعالان اصول گراي کشور در نامه اي به مجلس هشتم از علي کردان-وزير کشور-حمايت کردند.متن نامه ...
چشم ها را بايد شست


جمعي از فعالان اصول گراي کشور در نامه اي به مجلس هشتم از علي کردان-وزير کشور-حمايت کردند.متن نامه به اين شرح است:

بسمه تعالی

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم ؛
لازم می دانیم تا به تناسب ضرورتهای خاص سیاسی- اجتماعی امروز جامعه نکاتی را در آستانه استیضاح آقای کردان وزیر محترم کشور به استحضار شما برسانیم تا جدای از فضاسازی های سیاسی – حقوقی نخبگان جناحی جامعه ، مجددا اتمام حجت کرده و نگرش تصدیقی خویش به قضاوت افکار عمومی بگذاریم ، غرض ، تبرئه پرونده تحصیلی وزیر کشور نیست ، بلکه می خواهیم این پروژه را از زاویه دیگری بنگریم.


نمایندگان محترم
تردیدی وجود ندارد که آقای کردان ، جرم غیرقابل بخششی را مرتکب نشده که امکان اغماض آن نباشد بلکه اتفاقا در برهه ای می توانستید به صداقت وسادگی او هم نمره قبولی بدهید وقضیه را کان لم یکن تلقی کنید؛ فلذا به صراحت می توان گفت که آقای کردان قبل از آنکه یک سوژه حقوقی باشد ، یک قربانی سیاسی است و کافی است که به ماهیت هسته اولیه مخالفان او توجه کنید ، که البته پشت موجه ترها مخفی شده اند ، اما شبیه به مخفی شدن کبک ها که سر در برف فرو می کنند !


شما شک نداشته باشید که پروژه استیضاح آقای کردان ، دفاع از استقلال وماهیت وجودی مجلس و یا تکرار شجاعت مدرس بزرگ نیست، بلکه یک پروژه انتخابات یست که فقط وفقط جناب آقای دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری را هدف قرار داده است ، رئیس جمهور که همین چند روزه پیش ، مقام معظم رهبری طی چند سخنرانی ، حمایت از دولتش را به شما و همه کارگزاران نظام سفارش کرده وتاکید کرده که بی انصافانه به او نتازید .


دست مریزاد ، خوب به سفارش وتوصیه رهبر معظم انقلاب عمل کرده اید !
راستی اگر رهبر معظم انقلاب بر خلاف آن یعنی سفارش به مخالفت می کردند ، این هسته اولیه ، رو سفید بود چون از هیچ تلاشی برای وارد کردن ضربه کاری به دولت نهم فروگذار نکرده است !


نمایندگان عزیز :
شما با کور که شیرو خط نمی کنید ، ما فعالان سیاسی و اتفاقا از جنس سیاسی وجناحی خودتان هستیم وخوب همدیگر را می شناسیم و هردو می دانیم که این حرکت تکلیف مدارا نه نیست ، بلکه لبیک به برنامه ریزان انتخاباتی است که در اطاق فکر طیف خویش ، این نزاعها را طراحی می کنند و یقین بدانید که این پروژه ، نه اولی و نه آخری است و شما ، روزی از اینکه با ریسمان پوسیده دیگران به این چاه عمیق رفته اید ، نادم خواهید شد ، اما چه سود ، چون فرصت جبران باقی نمی ماند و از طرفی ، دیگر قیمتی نخواهید داشت و درحد یک ظرف یکبار مصرف با شما برخورد می شود .


نمایندگان محترم ؛
لطفا به توصیه سهراب سپهری توجه کنید که تاکید می کند : چشم ها را باید شست ، جوری دیگر باید دید !
باور کنید که ابهام مدرک تحصیلی ، نه جرم اخلاقی است ، نه جرم سیاسی است ، نه جرم مالی و نه جرم اجتماعی و بپذیرید که در جمهوری اسلامی ، معیار صلاحیت ها و رد صلاحیت ها ، تاکنون از این چهارگزینه تجاو ز نکرده است ونگذارید که بدعت جدیدی دراین عرصه گذاشته شود !


شما می دانید که این گونه مدرک ها در بین مدیران ، غوغا می کند و این جریان به ریزش مدیران و فرهیختگان از بدنه نظام می انجاند و برخورد شما، برخوردی عوامانه با معلولهاست بدنبال علت ها باشید و اگر قرار است با کسی برخورد شود ، باید با وزارت آموزش عالی و قوه قضائیه وقت برخورد شود که امکان فعالیت را از این نمایندگی های مجازی سلب نکرده و زمینه اعتماد و مراجعه افراد فرهیخته حتی در سطوح مدیران ارشد را موجب شده اند !


نمایندگان محترم وعزیز
تسلیم فشارهای مرموزانه و موزیانه عده ای منفعت طلب که درمقابل مصلحت طلبی جریانات دلسوز نظام موضع گرفته اند ، نشوید وماههای آخر خدمت دولت خدوم و مردمی را به مخالفتی جناحی مخدوش نکنید و زمینه را برای موج سواری رقبای انتخاباتی آقای دکتر احمدی نژاد مهیا نسازید .


حداقل به اندازه برخی از نمایندگان گستاخ مجلس ششم ، به سفارش مستقیم و واضح مقام عظمای ولایت احترام گذاشته و از خود شجاعت منفی و یا همان حسادت جناحی نشان ندهید که این امر به ثبت یک خاطره منفی از مجلس هشتم منجر خواهد شد .


در پایان از هئیت رئیسه محترم مجلس ومشخصا ریاست محترم مجلس مجدانه می خواهیم که این حرکت احساسی جناحی را که از سوی برخی از مخالفین دولت نهم ایجاد شده مدیریت کرده و مانع از طرح استیضاح درمجلس و یا مانع از پس گرفتن رای اعتماد به وزیر محترم کشور گردند ، چرا که آقای کردان از مدیران نهادی و ارزشی نظام ویکی ازموفق ترین مدیران حاضر در کابینه نهم هستند وبسیار جای افسوس دارد که سرمایه های وزین مدیریتی نظام را اینگونه در معرض تاراج ویغما جناحی و احساسی قراردهیم .

ارادتمندان شما
جمعی از فعالان سیاسی اصولگرای کشور


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.